Pas toestemmingsvoorkeuren aan

Wij gebruiken cookies om u te helpen efficiënt te navigeren en bepaalde functies uit te voeren. Hieronder vindt u gedetailleerde informatie over alle cookies onder elke toestemmingscategorie.

De cookies die zijn gecategoriseerd als "Noodzakelijk" worden in uw browser opgeslagen omdat ze essentieel zijn voor het inschakelen van de basisfunctionaliteiten van de site.... 

Altijd Actief

Noodzakelijke cookies zijn vereist om de basisfuncties van deze site mogelijk te maken, zoals het bieden van veilig inloggen of het aanpassen van uw toestemmingsvoorkeuren. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare gegevens op.

Er zijn geen cookies om weer te geven.

Functionele cookies helpen bij het uitvoeren van bepaalde functionaliteiten, zoals het delen van de inhoud van de website op sociale mediaplatforms, het verzamelen van feedback en andere functies van derden.

Er zijn geen cookies om weer te geven.

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers omgaan met de website. Deze cookies helpen bij het verstrekken van informatie over statistieken zoals het aantal bezoekers, het bouncepercentage, de verkeersbron, enz.

Meer info kunt u hier terugvinden:

https://www.feedbackindeklas.be/cookiebeleid/

Prestatiecookies worden gebruikt om de belangrijkste prestatie-indexen van de website te begrijpen en te analyseren, wat helpt bij het leveren van een betere gebruikerservaring voor de bezoekers.

Er zijn geen cookies om weer te geven.

“Lastig om mijn enthousiasme kwijt te kunnen in 500 woorden.”

Collega Elise Bouman (docente Frans en decaan) schreef voor het tijdschrift Didactief een mooie recensie over ons boek. Het boek is zo rijk, stuurde ze ons, dat ze het boek graag wilde bespreken. Onder de titel “Nakijken is tijdverspilling! Feedback wordt effectiever met deze tips!” beschrijft Elise waarom zij enthousiast is.

Abonnees van Didactief kunnen de volledige recensie lezen. Bedankt voor de mooie recensie en quotes, Elise!

“De ervaring uit hun eigen onderwijspraktijk en de ervaringen van studenten en deelnemers aan trainingen verweven zij helder in dit concrete en zeer praktische boek.”

“Ik voegde de daad bij het woord en veranderde mijn feedbackproces. <…> De leerlingen begonnen betere teksten te schrijven, keken uit zichzelf ook steeds kritischer naar hun werk en vroegen zelf feedback.”

“Belangrijkste boodschap vond ik zelf: Zet kleine stappen en geef niet op.”