Meer info? Contacteer ons.

info@feedbackindeklas.be  –  gsm: +32 485 93 01 99

Stijn Vanhoof

Stijn VANHOOF

Co-auteur en lesgever
Stijn is stafmedewerker Onderwijsontwikkeling bij Karel de Grote Hogeschool, praktijklector in de Educatieve master in de gedragswetenschappen van de KU Leuven en nascholer. Eerder gaf hij les in het secundair onderwijs. Meer info

Geert Speltincx

Geert SPELTINCX

Co-auteur
Geert Speltincx is diensthoofd Onderwijsontwikkeling bij Karel de Grote Hogeschool. Hij is er verantwoordelijk voor kwaliteitszorg, onderwijsonderzoek en professionalisering van docenten. Eerder was hij er docent en hoofd Onderwijs- en studentenbeleid in de lerarenopleiding.

  • Vanhoof, S., & Speltincx, G. (2020). Feedback in de klas. Verborgen leerkansen. Tielt: Lannoo.
  • Speltincx, G., Vanhoof S., & Vanhoyweghen, K. (2019). De juiste weg naar zelfsturing. Misvattingen rond studentgecentreerd onderwijs. Thema Hoger Onderwijs, 5, 70-75.
  • Hannes, M. & Vanhoof, S. (2017). De school door de bril van externe partners. Het stakeholdersoverleg als platform voor kwaliteitszorg. In Vanhoof, J. & De Ruytter, G. (Reds.) De rol van externen bij kwaliteitszorg. Vreemde ogen doen spreken. Brussel: Politeia.
  • Vervecken, D., & Speltincx, G. (2014). Challenging Strong Students in Tertiary Education. Pursuit of Excellence in a Networked Society: Theoretical and Practical Approaches, 67.
  • Speltincx, G. (2013). Evidence based werken in onderwijsontwikkeling. Thema, 1, 35-41.
  • Gijbels, D., Speltincx, G. (2011). Beginassessments: meten van startcompetenties. Antwerpen: Garant.
Cart
  • No products in the cart.