Contact

Neem vrijblijvend contact met ons op.

foto Stijn4

Stijn VANHOOF

Co-auteur en lesgever

Stijn is stafmedewerker Onderwijsontwikkeling bij Karel de Grote Hogeschool. Eerder was hij leraar in het secundair (voortgezet) onderwijs en praktijklector in de lerarenopleiding. Behalve bij feedback en gerelateerde thema’s (toetsing, zelfsturing, lesontwerp), liggen zijn interesses bij gespreksvaardigheden, praktijkonderzoek en kwaliteitszorg.

Geert Speltincx

Co-auteur

Geert is diensthoofd Onderwijsontwikkeling bij Karel de Grote Hogeschool. Hij is er verantwoordelijk voor kwaliteitszorg, onderwijsonderzoek en professionalisering van docenten. Eerder was hij er docent en hoofd Onderwijs- en studentenbeleid in lerarenopleiding.

Liesbeth Kustermans

Lesgever

Liesbeth is onderwijspedagoog en docent in de lerarenopleiding basisonderwijs bij Karel de Grote Hogeschool. Toen ze nog werkzaam was in het secundair onderwijs ervaarde ze de meerwaarde van samen met leerlingen nadenken over kwaliteitscriteria en het in gesprek gaan over feedback. Ook nu probeert ze studenten actiever hun leerproces in handen te laten nemen oa door hen feedback als een start- ipv een eindpunt te laten zien. Ze heeft heel wat ervaring met het ondersteunen van teams om leerlingen nog meer te laten groeien.

Sarah Loopmans

Lesgever

Sarah is docent en onderwijsondersteuner bij Karel de Grote Hogeschool, in de opleiding Pedagogie van het Jonge Kind. Ze was nauw betrokken bij het schrijven van het boek en ze experimenteert al vijf jaar met de werkvormen van feedback in de klas in haar eigen lessen. Daarnaast heeft ze heel wat ervaring met coaching, praktijkonderzoek en onderwijsondersteuning.

Joëlle Verelst

Lesgever

Joëlle Verelst is docent Frans en onderzoeker binnen de lerarenopleiding secundair onderwijs (EBASO) van de Karel de Grote Hogeschool. Haar expertise situeert zich vooral binnen het domein vreemdetalendidactiek, de integratie van ex-OKAN-leerlingen in het regulier (talen)onderwijs en het ontwikkelen van didactisch materiaal. Eerder was ze leerkracht Frans in het secundair onderwijs in de Antwerpse grootstedelijke context en docent Spaans in het volwassenenonderwijs.

Sarah Loopmans

Lesgever

Sarah is docent en onderwijsondersteuner bij Karel de Grote Hogeschool, in de opleiding Pedagogie van het Jonge Kind. Ze was nauw betrokken bij het schrijven van het boek en ze experimenteert al vijf jaar met de werkvormen van feedback in de klas in haar eigen lessen. Daarnaast heeft ze heel wat ervaring met coaching, praktijkonderzoek en onderwijsondersteuning.

Meer info? Contacteer ons.

Scroll naar top